Beni Koruyun

1 Mart 2010 Pazartesi

Gazoz Kapaklarından Mozaik Balık


John Tunger Studio'da tam da ağzıma layık nefis balıklar buldum.
Rengarenk, doğayla dost ,orjinal balıklar bunlar.
Fakat benim daha önce yediklerimden biraz farklılar.
Farklılıkları gazoz kapaklarından oluşturulmuş mozaik balıklar olmaları.
Sanatçı gazoz kapaklarını bizim 1. dönem düzen kuşağında yaptığımız gibi birim olarak seçmiş.Gazoz kapağı burada balığın pulu yerine geçmiş.
Birimi tekrarlayarak ritim elde etmiş ve sonuçta bütüne ulaşmış.
Ne harika bir sonuç değil mi?
Bu balıklardan mutlaka bende yapmalıyım hatta sizde denemelisiniz.
Yapım kuşağı için harika bir çalışma olur.












4 yorum:

Rumeysa dedi ki...

bu kadar çok gazoz kapagını bulmak da marifet işi ama..:)

Duru Günaçan dedi ki...

:) evet haklısın.
ben okul kantinimizin sahibine tembihlemiştim benim için bir sürü toplamış.onlarla yapıcam bu balıklardan:)
sende üni. deki kantinciye söyle senin için biriktirsin.

Adsız dedi ki...

keşke o kadar bulabilsem de yapabilsem çook güzel :))

Adsız dedi ki...

Gerçekten Helal Olsun Harika Yapmışlar...Bravo =)