Beni Koruyun

28 Ağustos 2009 Cuma

SEVİMLİ PROJELER

Bileklikler harika. Tuvalet kağıdı ya da havlu kagıt rulosu kullanarak yapabilirim ben bunu. Arkadaşlarıma doğum günlerinde hediye edebilirim.
Kendime de hediye edebilirim tabii. Patilerime çok yakışacak. Hepsi artık malzemelerden. YEHUUU!!!
Kartondan çerçeveler. Çok iyi fikir.
Bu projeji 7.SINIFa geldiğimde ÜRETİYORUZ ETKİNLİĞİnde yapabilirim.
Malzeme olarakda evde bulunan artık malzemeleri kullanırım.
Pipet, boncuk, kurdale, kağıt parçaları, gazoz kapakları, annemin tokalarından aşırdığım tüyler ve tabii ki balık kılçıkları:)
AAA Maske Hem de kesekağıdından yapmışlar.
Sapını pipetten yaparım. Çok kolaymış.
ÇANTAAA en sevdiğim şey. Bunları da 8. sınıfta ambalaj tasarımlarım için yapabilirim. Öğretmenimde şaşırıp kalıcak.
Çok marifetliyim canım:)
KESEKAĞIDINDAN MASKELER ne şirin.
Bunlar biraz anaokulu çocuklarına göre ama olsun. Yine de bunlardan da yapıcam.
Herşeyi
ama herşeyi yapacağım.
HIH buldum...Domuzun burnunu su şişesi kapağından yapacağım :)
KONSERVE KUTULARINDAN BATERİ SETİİİ.. Aaah ben bunu daha önce nasıl düşünemedim. O kadar balık konservesi kutusu attım.
Sınıfta bahaneyle biraz ŞAMATA yapıp içimdeki bateristi ortaya çıkartırım.
KAPLUMBAĞA yapmışlar hem de TAŞTAN. Memleketimizin taşı toprağı altın.
Bu yaz tatilinde sahilden bir sürü taş toplamıştım. Annem'de" ne yapıcaksın onları taşıma eve" diye söylenmişti. Bak işe yarıyacak bir yer buldum bile. Akrilik boyayla boyarım, verniklerim. Ama nerede kullanırım acaba...? Buldum:)
Kağıt ağarlığı, kapı tutacağı olarak yapıp sonra da Anne'ciğime hediye ederim:)
KURBİİİŞ bunu da yapıcam onu da yapıcam şunu da yapıcam.
Ben Meraklı Kapkarayım her bir şeyi yapıcam:)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

KESEKAĞIDI YAPMAYA GİDİYORUM,ZİRA POŞET YÜZÜNDEN KİMSE KULLANMIYOR KESEKAĞITLARINI SONRADA MASKELERİ YAPACAĞIM.ÇOK ÇOK GÜZELLER

GeCe dedi ki...

hepsi çok güzel projeler yaptıktan sonra da paylaşırsın

BONCUK HANIM dedi ki...

kelebekcim elimsende'nin c-box una da yazdım ama ordan görme ihtimalin az olduğundan burdan tekrar sana ulaşayım dedim.

etkinlik dahilinde bende 8 el olması gerekirken 7 el geldi. senin elin bana ulaşmamış. acaba geri dönmüş olabilirmi?nasıl öğrenebiliriz?

embir dedi ki...

Meraklı arkadaşım bloğundan eğlence akıyor canım ya, süpersin. Projelere devam, öpücükler sevgiler....

YETENEK-SİZİN dedi ki...

kaplumbağayı cevizkabuğundan yapmıştık biz. üzerini oyun hamuruyla şekillendirmiştik. aynı bunun gibi görünüyordu. taş bulamzsanız ceviz kabuğuna sarılın:)

mutfakcini dedi ki...

Ben nereye düştüm böyyleeee :) Öğretmenimiz evimzideymiş de haberim yokkkk.Alp'in her ödevinde sendeyim artık,emeklerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

çok güzel